تصاویر ثابت و متحرک بامزه و خنده دار

بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

تصاویر ثابت و متحرک بامزه و خنده دار

 

بالاخره انتقام گرفتم ! هاهاهاها !!!


احترام متقابل رو حال میکنید ؟ اصن آخرشه !
.
 

منو این همه خوشبختی محاله !
.
 

واللا تمرینای ما که ایجوری بود ، واسه شما رو نمیدونم !
.
 

فکر کردی میذارم بری بالا ! بیا پایییین ببینم !
.
 

وااای اصن فکر نمیکردم منم یه روز عاشق شم ! هــــی روزگار !
.
 

اووووخیش . . . صبح شما هم بخیر
.
 

خرخون خرخون که میگن اینه ها !
.
.
 

خلاقیت رو حال کنید !
.
 

از همین جا واسه شادی روحش فاتحه بخونید !
.
 

شانس آورد که تونست خودشو همرنگ محیط کنه ، اوه اوه
.
 

آخییی نازی آدم دلش نمیاد بخورتش !
.
 

من میتونم من میتونم من میتووووونم !
.


ادوار مختلف زندگی مردها ! اوهووووم

.
 

شما هم از این پادری ها استفاده میکنید ؟!
.
 

فک کنم این یارو low battery شده بوداا !
.
 

قیافه ی من وقتی از بابام پول میخوام !
.
 

آخه آدم حسابی این چه ترفندیه !
.
 

خوشتل مشتل از نوع میمون !
.
 

اینم که حرف حقیقت دیگه

.
 

اوخی ، اوخی ، اوخی

---------------------------------

 

شکلک های محدثه

 

 


[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:خنده بازار داغ آخر هفته,

] [ 21:1 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه